Irodai napi takarítás

Irodai munkahely létesítésekor a rengeteg teendő mellett gondolnunk kell a rendszeres tisztán tartásra is. 

Ennek megvalósítására több lehetőségünk is van. Feloszthatjuk a feladatokat az ott dolgozok között. Ez viszont nagyon ritkán szokott gördülékenyen működni. Ennek menedzselését általában a recepciós kollégára szokták rábízni, viszont ők a rengeteg teendő mellet nem tudnak elegendő időt fordítani erre.  A mindennapi munka közben nem mindig van idő még a takarítással is foglalkozni, és természetesen nem is mindenki szívesen venne részt benne.

Választhatjuk azt az utat is,hogy külön alkalmazunk egy személyt aki elvégzi az adott tennivalókat a megbeszélt gyakorisággal. Ennek a hátulütője , hogy nekünk kell a megfelő munkaerőt megtalálnunk. Kordinálnunk kell a munkavégzést,rendszeresen ellenőrzést kell tartanunk. A takarításhoz szükséges eszközök,szerek beszerzéséről nekünk kell gondoskodnunk. Ha a takarító lebetegszik vagy szabadságra megy a helyettesítést nekünk kell megoldani. 

Ha nem szeretnénk ezekkel a dolgokkal bajlódni legjobb, ha megbízunk egy takarítással foglakozó céget. Egy kis időráfordítással megtalálhatjuk a számunkra tökéletes partnert. Ha környezetbarát szemléletűek vagyunk , akár ökotudatos céget is választhatunk. Akik környezet kímélő szereket használnak és a takarítási folyamatok során is törekednek arra, minél kisebb ökológiai lábnyomot hagyjanak maguk után.

Irodánk létszáma és forgalma alapján dönthetünk napi, heti vagy akár 2 heti takarítás mellett is. Hogy pontosan hány órában történjen a feladatok elvégzése több minden befolyásolhatja. Ilyen tényező az iroda mérete, a feladatok mennyisége. Ennek megállapításában segítségünkre lehet a választott partner cég is. Esetenként szükség lehet éjszakai takarításra is olyan területekre ahol a napközbeni munkavégzést nem lehet zavarni.

Válasszuk bármelyik megoldást is a lényeg , hogy a munkaterület tisztán tartása mellett a higéniai szempontok betartásával megteremtsük , a megfelelő munkakörnyezetet.

Vissza a lap tetejére.